Caut donator de placere

Citind titlul probabil te-ai gandit la orgasm sau mai stiu eu ce placere sexuala! Ha Ha! Obsedatule!

Vrem [eu si Sergiu] sa mergem in Dusseldorf la Sensation White de anul nou! Ne-am trezit cam tarziu si avem nevoie cam de 1000 de euro [bilete (2 x 113 euro) ; cazare (vreo 400 de euro) si drum (care habar n-am cat e)].  Asa ca cine vrea sa faca un bine omenirii sa faca bine sa ne doneze 1000 de euro.  Cum? Nu stii ce-i Sensation? Te dai mare houser, bantui prin cluburi o data la 2 zile si nu stii ce-i Sensation? Pai fratica, daca asculti doar Dj [Pa]Pagal si Vali Barbulescu nici n-ai de unde sa stii! Daca iti place cu adevarat muzica house iti dau tema de casa sa te documentezi despre Sensation White!

Adevarul e ca eu nu ma dadeam in vant dupa house dar event-ul asta are ceva deosebit.

Oricum daca e prea tarziu ne multumim si cu Azuga ;)) !

Lasă un răspuns

