Craciunul intr-un oras monoton

Voi ce ati facut de Craciun? In familie, cu prietenii, prin cluburi?

Pai eu, dragii mei, am stat ca un ursulet in barlog. In ajun am gatit, am facut bradutul, l-am asteptat Mos Craciun, pe colindatori… Mosul a venit [nu l-am vazut din pacate]…mi-a adus o motanel molicel [Jinx sau Papanasel, inca nu stiu cum sa-l numesc] si multe alte chestii pe care nu consider ca e necesar sa le insir.

 

In ziua de Craciun….mic dejun cu cozonac si cafea, pranz cu sarmele si cina cu vizite pe la rude.

Azi asteptam musafiri la masa de pranz.

Destul de banale sarbatorile mele dar eu sunt cu gandul la revelionul de la Azuga. Plecam duminica la 4 si 4 nopti si 5 zile nu vei mai stii nimic de mine.

In alta ordine de idei incep sa regret ca stau intr-un oras de talie mijlocie…. sarbatorile sunt frumoase ori intr-o metropola, unde bradul e de 50 de m si concertele de Craciun cu nemiluita, ori la tara unde se pastreaza cu sfintenie traditiile.

Asa… acum, spre final vreau sa-mi cer scuze ca v-am cam neglijat zilele astea dar am incercat sa ma tin departe de calculator. 

Sper ca ati avut sarbatori frumoase, inspira[n]te si va doresc un An Nou presarat cu zambete, dragoste si vise implinite. Dar poate ne mai „vedem” pana la anu`

2 Răspunsuri

  1. frumos brad de craciun😀, si e frumos si cum iti vei petrece tu revelionul…nu ca altii pe care ii stiu😦 Craciun fericit !

  2. daca e oras monoton
    de ce vii atat de des?🙂
    gabriela

Lasă un răspuns

