Happy New Year!

Am revenit cu urari de „La multi ani” dupa 4 zile petrecute la Azuga.

A fost foarte multa distractie, putin somn, multa zapada si 27 de nebuni intr-o cabana cu 4 camere.

 

Chiar daca eu si Sergiu am fost printre cei mai „batrani” ne-am distrat bine. Noul an i-a prins pe medieseni pe partia Sorica, in centrul atentiei, pentru ca erau cei mai galagiosi si bine dispusi.😀

In rest….saniat, ras…si iar mult ras. Pe scurt am intrat bine in noul an si sper sa continuam la fel de bine.

  

De blog promit solemn sa ma tin… sa nu-l las sa se scufunde in apele tulburi ale internetului. Promit sa-mi iau licenta, sa profit de ultimul semestru al facultatii, sa zambesc mai mult, sa plang mai putin si sa ma supar mai rar. 

Cam atat, dragii mei… sunt in refacere, lucrez cu program redus ;)) 

Un răspuns

  1. de fapt au fost 5 zile…🙂

Lasă un răspuns

