The End

E ianuarie… mai sunt vreo 5 luni si am terminat-o…n-a fost prea grea, dar nici eu nu m-am prea omorat cu ea… am luat-o uneori prea usor si mi-a dat peste nas… cand am luat-o in serios mi-am dat seama ca ma stresez degeaba…

… e vorba despre Facultatea de Jurnalism din cadrul UBB. Peste 5 luni s-a zis cu studentia [ zic ca e gata pentru ca in timpul master-ului studentii devin oameni seriosi, se muta in chirie, isi fac firma si uita de viata de camin]. Eu din pacate am renuntat la camin inca din anul 2, nu pentru ca nu mi-a placut ci pentru ca s-a inchis caminul in care stateam. Pot spune ca primul an de facultate a fost cel mai frumos. Apoi a urmat 2 ani in chirie, in 2 apartamente diferite… viata nu a mai fost la fel de palpitanta.

Din vorba-n vorba am lungit prea mult introducerea…defapt vroiam sa ajung la lucrarea de licenta, de care ar cam trebui sa ma apuc. Dar cum dupa Sarbatori capul e mare [nu de la prea multa minte, ci de la multa bautura si chefuiala] nu am nici o idee concreta … vreau sa fac ceva despre fotografia in presa internationala dar imi trebuie un subiect mai restrans… poate imi dati voi ceva idei.

Astept cu interes!

Lasă un răspuns

