Nu bravez

Ma tem foarte putin de moarte… ma infricoseaza despartirile de persoane dragi, boliile, gandacii, intunericul  oribitor [acela in care nu vezi nimic in jur,doar o mare de negru]…

Mi-e frica si de prapastii, de durere sufleteasca…dar de moarte?!

Moartea nu doare. Vine si tu fura intr-o alta lume, una mai buna poate.

N-am nici blog crestin sau budist ca multi din blogosfera…si nici vreunul satanic, ma situez la mijloc, dar pur si simplu nu ma iau fiori cand aud cuvantul „moarte”. Sunt lucruri mult mai rele…  

Sa nu intelegeti din acest post ca mi-as dori sa mor

… nici vorba!

Iubesc viata, toate surprizele ei si viata ma iubeste pe mine… Cat despre moarte…am invatat sa nu ma tem de ea.

Tie ti-e frica?

La sfarsit va las cu un poem…frumos:

Autor: Nicolae Sineşti
Sursa: Revista România Literară
 

Marele nimic

Aseară, –
a venit la mine
Marele Nimic, –
Să bea cafea
din Sfântul meu Ibric;
Unde-mi sunt anii, –
Unde s-au dus?…
în poezie, – de teamă
m-am ascuns…
Vă privesc de dincolo de moarte, –
în loc de ochi, – am două Stele
sparte.

Lasă un răspuns

