S[tr]esiune

S-a terminat si vacanta [prelunginta] si peste mai putin de 1 h ma intorc la Cj, cu ganduri vechi si planuri noi. S[tr]esiune, licenta:  invatat, red bull, blog, invatat, red bull * 3, scris lucrare licenta, pauza, pauza pauza, red bull, invatat [cam asa ar arata o zi din viata mea in urmatoarele saptamani]. Funny, ha?! In plus vreau sa-mi gasesc si un job fain, platit decent. Sunt si ceva parti bune: am sustinere morala din partea lui Sergiu pentru ca va fii langa mine aproape 2 saptamani, deci se mai adauga si activitati extracuriculare: iesit la Mall, gatit,certat,plimbat, impacat! Ce sa va mai spun… sa fiti cuminti, in caz ca eu n-am timp sa trec pe aici in fiecare zi…

Sper ca Blog-ul meu sa creasca precum voi ingrasa eu porcul in Ajun, adica inainte de fiecare examen.

Keep in touch, bloggers, readers and friends!

Un răspuns

  1. Eu zic sa reduci doza de red bull si sa accentuezi pe plimbari si impacari.

    In rest, mult succes sa-ti gasesti un job bine platit si cu lucrarea de licenta.

Lasă un răspuns

