toate-s vechi si noua toate

In timp ce intre palate se duc din nou batalii, in timp ce dolarul e pe moarte iar domnului euro ii ies colturile din cutiuta de pe dulap, de mare ce este, in timp ce Sarkozy si Bruni sunt in vacanta… eu stau in ciubusorul meu din Cluj si ma gandesc ce bine ar fii fost daca as fii in stare sa invat sau macar sa-mi fac licenta. Dar nu… imi petrec ziua la tv, la calculator, la plimbare, la gatit, la iubit… citesc ca romanii sunt pe locul 2 la marimea penisului [oo,da] si ca in timp ce Andreea Surprizelor isi creste pruncul, domnul Banica Jr. „o face lata” cu sprituri. Bravo lui! Ce lume ciudata! Acum e weekend, deci ma opresc din invatat, nu ca m-as fii apucat :)) dar ce rost are sa inveti cand n-ai nici un examen. Incredibil? Nu, nu mint! Am de facut vreo 3 referte, alte reportaje si interviuri… de scris lucrarea de licenta, deci examene BA. Si atunci… ce rost are sa stau in casa?

V-am lasat, amici!

Lasă un răspuns

