Scrisoare deschisa catre angajatii CFR

 

Stimati angajati ai CFR-ului,

Va rog din suflet sa mai amanati greva macar o zi, pentru ca maine, 1 februarie 2008, cand ati programat-o, eu trebuie sa ajung acasa la mamica mea in Medias. Marturisesc ca am ramas fara bani si mancare si ca orice studenta ma indrept spre tinuturi natale. Iubitul ma asteapta si el asa ca va rog frumos nu-l dezamagiti. Va inteleg nemultumirile dar greva Dvs. poate provoca traume severe studentilor din Romania, care vinerea pleaca spre casa.

Va multumesc anticipat,

Denisa de la Apartamentul 49

Un răspuns

  1. bravo copilutza mea
    mi-era dor de tine
    mamicutza ta

Lasă un răspuns

