Iarna tarzie

Acum, cand ar trebui sa ne incalzim la soarele timid al primaverii e un frig de crapa pietrele… sau cel putin asa a fost ieri seara.

Ma intorceam de la Tg. Mures si am oprit undeva in camp. Era o atmosfera sinistra… cred ca satul din apropiere ramasese fara curent, era bezna… era frig, foarte frig… cand calcai scrasnea gheata sub picioare. Frigul intrase deja in mine, il simteam pana-n maduva oaselor. Tremuram si nu-mi puteam opri clantanitul dintilor. Un caine zburlit incerca ca gasesca un coltisor calduros asa ca s-a bagat sub masina.

Azi dimineata cand m-am trezit, ce sa vezi… zapada… Imi amintesc de un post de la inceputul iernii cand eram fericita ca totul e alb in jurul meu, ei acum se schimba situatia: Vreau soare cu ghiocei, vreau caldura cu martisoare… Vreau sa vina primavara! Pentru ca mi-e frig, pentru ca nu-mi place fleasca asta de afara, pentru ca buzele mele sunt uscate din cauza gerului si pentru ca … imi e dor de mare.

Lasă un răspuns

