Prin tara

Uite ca zic „scriu” si nu o fac… sa-mi fie rusine…

Am colindat cateva orase zilele astea… am fost in Sibiu, la o „cina romantica” de Valentine`s Day… am fost in Tg. Mures la baschet… si maine, poimaine plec in Cluj…

E frumos sa calatoresti, sa observi lumea din jur, sa zambesti la naivitatea lor sau sa te bucuri impreuna cu ei. Saraci, bogati… cu totii isi traiesc povestea. Ne-am bucurat alaturi de cei din Tg. Mures pentru victoria echipei lor… si ne-am intristat pentru ca echipa noastra a pierdut. Sala era in delir, rar mi-a fost dat sa vad asa o atmosfera la un meci de baschet. Parca i-au depasit chiar si pe cei de la Sibiu sau Cluj.

Acum, la final, nu promit ca voi scrie zilnic,desi imi doresc… poate asa voi reusi.

Lasă un răspuns

