Ghiocei

Spuneam zilele trecute ca m-am saturat de iarna si se pare ca am un aliat acolo sus, pentru ca m-a ascutat si s-a facut primavara.

Sunt fericita! Stii senzatia placuta cand soarele te incalzeste numai bine si iti dezamorteste trupul, nu iti vine sa te mai ridici de sub razele lui, stai pe loc si simti furnicaturi placute? Ei bine, asa m-am simtit eu azi, in tren, in drum spre Cluj. Am tras urmatoarele concluzii: ca a venit primavara [sau cel putin se preface ca vine] si ca in Romania rromii nu mai circula cu carute, ci cu trenuri,garile sunt pline ochi de aceasta etnie.

Plimbandu-ma prin Cluj am simtit briza calduta si mi-am amintit de luna martie a anului 2006 cand ma plimbam pe malul unui lac si parul meu s-a transforat in turturi. Sper sa nu mai am astefel de surprize anul asta. Am fost la piata si mi-am cumparat urmatoarele: rosii, ridichi, castraveti, ardei. A iesit o minunata salata care m-a facut sa simt si mai tare anotimpul care se apropie.

Maine voi avea o lectie dificila: trezitul la 8 dimineata!

Un răspuns

  1. ai fost la piata pana la Cluj pentru a face piata?:-s…sau mai apoi dupa ce ai ajuns ai facut si piata…..mmmmmmmm salataaaaaaaaaaaaaaaaaa, si mie imi place salata de verdeturi mmmmmmmmm mi s-a facut o poftaaaaaaaaaaaa…..si HAI ODATA VARA:O

Lasă un răspuns

