La multi ani, mamico!

Adevarul e ca sunt o lenesa si nu scriu pe blog. Am tot felul de idei cand cand ma apuc de scris dispar toate. Bloguletul meu e in coma si ar cam trebui sa-l resuscitez… intrebarea e CAND?!

In alta ordine de idei azi e ziua mamicii, in primul rand, asa ca vreau sa-i urez mamei mele „La multi ani” si sa-i spun ca o iubesc mult, pentru ca ma intelege, pentru ca este alaturi de mine si pentru ca atunci cand sunt in situatii de criza incearca sa ma ghideze pe drumul cel bun, fara sa ma certe… Iti multumesc,mami !

O poezioara speciala pentru toate mamicile, si in special a mea [am gasit-o pe Deviantart] :

My dearest mother, don’t you cry,
we’ll find a way to make you fly.
We’ll mend your wings with heart felt words,
you will fly higher than the birds.

Let rain from heaven wash your tears,
let sunlight fight away your fears.
I’m there in every star you see,
I’ll be there as you were for me.
Now take each step and day with light
until you spread your wings in flight.
My mother, you are dear to me,
the mother I would hope to be.
In final urez la multi ani tuturor prietenelor mele, bunicilor scumpe care mi-au aromat copilaria si bloggeritelor. Voi toate meritati sa fiti rasfatate azi: incepeti cu o baita cu spuma, apoi si niste masti relaxante, puneti pe voi niste hainute in care sa va simtiti bine si…sa inceapa distractia, fie in bratele iubitului, fie in club printre stripperi, fie cu fetele la o sueta… aveti multe alternative…deci : Distractie placuta!

…si daca Domnul galant cu flori in brate nu exista, nu ezitati, daruiti-va singure un buchet frumos mirositor, va veti simti rasfatate de mirosul primaverii.

Un răspuns

  1. Exista si acel domn dragut care sa ofere flori….doar ca trebuie cautat. Eu unu apreciez femeia…o respect si cadourile sau florile le ofer cand am chef, nu doar la zile speciale

Lasă un răspuns

